Kata Orang Arif:apabila engkau mendapat wang,belikan emas;jualkan emas itu belikan intan;jualkan intan,belikan manikam;jualkan manikam,belikan ILMU.
(Hikayat Munsyi Abdullah )

Monday, April 13, 2009

PRK Bukit Gantang:AMK Pahang Cemerlang

Bung Hatta berbaju hijau bersama panglima-panglima AMK Pahang.

Sesampainya saya ke Markas Induk Parti Keadilan Rakyat bagi PRK Bukit Gantang,Rabu 1.4.2009,teman-teman seperjuangan dari Perak memberitahu bahawa pasukan AMK Pahang dibawah pimpinan Sdr.Bung Hatta (mengambil sempena nama dan ketokohan pemimpin ulung revolusi dan kemerdekaan Indonesia,Mohamad Hatta yang lebih di kenali sebagai Bung Hatta) begitu komited bekerja disana.
Kesemua yang ditemui memberitahu bahawa AMK Pahang memberikan kerjasama,berdisplin dan begitu bekerja keras selain tahan diuji sepanjang kempen berjalan.
AMK Pahang dipertanggungjawabkan sebagai security detail calon Pakatan YAB Dato Seri Ir.Nizar Jamaludin sewaktu hari penamaan calon disamping giat menjalankan kempen mengedar risalah dari rumah ke rumah serta bertemu pengundi.
Tuan Haji Ismail,Pengarah Pilihan Raya Keadilan dan Tuan Haji Othman,PPN Perak juga turut mengungkap pujian dan penghargaan kepada AMK Pahang kepada saya.
Tidak berlebihan jika saya menyebut disini bahawa jasa bakti serta disiplin terpuji AMK Pahang tidak syak lagi turut mengharumkan nama Keadilan Negeri Pahang.
Tahniah dan syabas kepada AMK Pahang.Berjuang Terus!




No comments: