Kata Orang Arif:apabila engkau mendapat wang,belikan emas;jualkan emas itu belikan intan;jualkan intan,belikan manikam;jualkan manikam,belikan ILMU.
(Hikayat Munsyi Abdullah )

Tuesday, February 24, 2009

HEBAHAN MEDIA AMK; PERHIMPUNAN 'SEMANGAT 46 LEMBU'

Hebahan Media
Angkatan Muda Keadilan Malaysia
24 Feb 2009
PERHIMPUNAN 'SEMANGAT 46 LEMBU'; (MENYOKONG MB SELANGOR DAN DESAK SPRM SIASAT NAJIB DAN KHIR TOYO)

Perkara di atas adalah dirujuk.

Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK) dengan kerjasama AMK Selangor akan melancarkan satu program yang dinamakan "Perhimpunan Semangat 46 Lembu". Perhimpunan ini akan diadakan dengan bertujuan untuk menunjukkan mesej bahawa SPRM telah menjadi 'lembu yang dicucuk hidungnya' kepada UMNO-BN.

Butiran lanjut program tersebut adalah seperti berikut:- Tarikh : 25 Februari 2009 (Rabu)
Masa : 2.00 petangTempat: Pejabat SPRM, Plaza Massalam, Seksyen 9, Shah Alam Semua penyokong dan wartawan KECUALI Utusan Malaysia adalah dijemput hadir.
Sekian, harap maklum.

Hasmuzair HassanSekretariatAngkatan Muda Keadilan Malaysia014-8422155
*SPRM didalam Bahasa Inggeris akronimnya adalah MACC.Ramai yang memberikan tafsiran baru kepada MACC sebagai Malaysia Agency For Car and Cow dan Malaysian Agency For Corrupted Crook.Dapat difahami kekecewaan rakyat diatas kemandulan agensi ini selain kelihatannya menjadi `running dog' kepada UMNO/BN.AMK melakukan perkara yang betul dengan mengheret lembu kerana perlu menyedarkan mereka yang berwenang bahawa rakyat sudah muak dengan kemandulan mereka.

No comments: