Kata Orang Arif:apabila engkau mendapat wang,belikan emas;jualkan emas itu belikan intan;jualkan intan,belikan manikam;jualkan manikam,belikan ILMU.
(Hikayat Munsyi Abdullah )

Tuesday, January 26, 2010

JEMPUTAN KE MAJLIS SOLAT HAJAT

MAJLIS SOLAT HAJAT PERBICARAAN PENDAKWAAN FITNAH TERHADAP DATO SERI ANWAR IBRAHIM

Tarikh:1 haribulan Februari 2009 (Isnin)

Masa: Selepas Solat Maghrib

Tempat: Surau Kampung Paya Kechil Temerloh

Majlis Solat Hajat ini akan di pimpin oleh USTAZ RAMLANG PORIGI

*Semua Muslim dan Muslimat dijemput beramai-ramai untuk bersama menyertai solat hajat ini.Selepas Isyak akan diadakan Majlis Penerangan mengenai kes Dato Seri Anwar Ibrahim oleh :

1.YH Dato Fauzi Abd Rahman

2.YB Tuan Syed Hamid (ADUN Semantan)

3.Tuan Haji Suhaimi Said

4.Sdr.Abdullah Karim

5.Sdr.Ahmad Nizam Hamid

6.Ustaz Johari Ishak (Ketua Dewan Pemuda PAS Temerloh)

7.Ustaz Ramlang Porigi.

1 comment:

serupasekala said...

En. Nizam tak hantar sms pun kepada saya . kalau saya tahu saya nak pergi juga kat sembahyang hajat tersebut.
Biasanya kalau ada apa perkembangan selalu hantar sms kepada saya.

Lain kali hantar le sms kepada saya.


Serupasekala.blogspot.com paya kladan temerloh pahang.