Kata Orang Arif:apabila engkau mendapat wang,belikan emas;jualkan emas itu belikan intan;jualkan intan,belikan manikam;jualkan manikam,belikan ILMU.
(Hikayat Munsyi Abdullah )

Sunday, March 29, 2009

Stop Press

Ok catatan perjalanan kami sekeluarga tamat dengan entri terbaru.Entri-entri tentang perjalanan kami sekeluarga bersifat peribadi,sebagai catatan kenang-kenangan (bukankah blog juga peribadi sifatnya?) kami dan sepupu-sepupu Suhail.
Jadi kepada tukang hentam keromo yang tidak punya keberanian moral berselindung disebalik 'anonymous',kecaman anda tidak lebih dari membayangkan kebodohan anda sendiri.Mungkin perkataan bodoh itu terlalu mulia,yang lebih sesuai adalah pandir!
Sementara saya mengalu-alukan sebarang komen yang membina dan konkrit daripada teman-teman,saya tidak dapat berkompromi dengan komen yang menghina,bersifat peribadi dan membayangkan kepandiran mahupun minda leceh.
Blog ini akan terus di kemaskinikan insyaAllah dari masa ke semasa.Cuma didalam minggu ini saya sekali terpaksa sembah mohon derhaka kerana akan turun ke gelanggangdi Bukit Selambau bekerja untuk mempastikan UMNO/BN tersungkur.
Sama-sama kita doakan kemenangan di Bukit Gantang,Bukit Selambau dan di Batang Ai.

BERJUANG TERUS!

No comments: